Evenementen

ACTIVITEIT:

28 maart 2018 een workshop: “Een duik in de toekomst van marketing en social media” voor de zwembadbranche. Een leuke insteek. Zie onderstaande link, meer info volgt ook via de link.

Congres

“We willen allemaal meer bezoekers. We weten ook wat we als zwembad kunnen bieden, maar weten we wel voldoende waarvoor de klant komt? Hoe is de klant te verleiden om een duik te nemen in het zwembad: korting, kwaliteit, service, vertrouwen…? Oftewel, met welk verhaal wordt de klant bereikt. Storybuilding, Social Selling en de daarbij behorende content worden steeds belangrijker, zeker voor wie voorbereid wil zijn op de toekomst. Maar wat houdt het precies in en hoe kun je het inzetten? In deze workshop gaat Ben Noordermeer hier dieper op in en werpt ook alvast een blik op de toekomst. Wat zijn de doelgroepen per kanaal en welke kanalen zijn er? Gekeken wordt naar storybuilding aan de hand van USP (Unique Selling Points) en UBP (Unique Buying Points). Maar ook komt customer development aan de orde: hoe kan de klant van het zwembad meehelpen om producten en diensten te ontwikkelen?”

 

Verwacht: 2019 zie Excellent Leadership Experience.

 

 

 

 

 

Jack Kriek, Commercieel Manager MKB Rotterdam

Netwerken is een onmisbaar aspect in het zaken doen. Pitchen is een belangrijk onderdeel van netwerken. Je leert in een heel kort tijdsbestek veel collega-ondernemers kennen. Je moet het wel kunnen. Ben Noordermeer is in staat om je in een kort tijdsbestek op een zowel inhoudelijke als leuke manier de fijne kneepjes bij te brengen.

 

Comments are closed.