Telefoontraining en coaching

Telefoontrainingen zijn nuttig voor elke medewerker, van de vertegenwoordiger of accountmanager tot de secretaresse en telemarketeer. Lang niet iedereen is zich bewust van de zakelijke do’s en don’ts tijdens het bellen met (potentiële) klanten. Enkele trefwoorden zijn klantgericht telefoneren, telefonische acquisitie, telefoonvaardigheden en klantgericht denken in het algemeen. Verder Succesvol Telefonisch Verkopen als 2 daagse cursus.

Ons trainingsaanbod/werkwijze

  • Speeddaten en belangrijkste afdelingen
  • Gesprek leidinggevende
  • Script schrijven (indien nodig)
  • Training intern
  • Meedraaien met afdeling (naar behoefte)

Spontane reactie via LinkedIn van cursist (Stefan Strijbos) die de telefoontraining volgde van MKB Cursus en Training: “Succesvol Telefonisch Verkopen”

“Je bracht het echt enthousiast en met veel plezier. Een echte aanrader voor een elke cursist”

Aanbeveling van Lex Bruns, Architect:

Ben Noordermeer heeft mij enorm geholpen met mijn ‘missing link’: sales. Door middel van een korte, gerichte training ben ik nu veel zelfverzekerder op dit vlak en gaat het binnenhalen van opdrachten me een stuk makkelijker af. Ik kan Ben van harte aanbevelen bij eenieder die je vakinhoudelijk niet veel meer hoeft te vertellen, maar die zichzelf beter wil verkopen.

Aanbeveling cursist MKB Cursus en Training masterclass Verkoop & Acquisitie op Springtest: een 9

“Onder leiding van Ben Noordermeer een zeer leerzame dag gehad. Puur op niveau voor onze business, zowel verkoop-binnen en buitendienst. En dan denk je alles te weten, vergeet het maar. Altijd weer tips en trucs voor nieuwe successen.”

Ervaring van een cursist van verkoop en acquisitie MKB Cursus en Training
“Leuke, interessante, praktijkgerichte en informatieve training.
Uitleg van Ben was duidelijk en helder. Hij was rustig en nam zich ook tijd als je nog aanvullende vragen had of over iets nog wat meer uitleg vroeg. Zeker een aanrader”